Navn

E-mail

Telefonnummer

Din besked...





Anden information

PJoensen.dk / v. Pætur Joensen 

TLF. 27 38 56 00

Mail: Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.

CVR.: DK36157321

Beklager. Der er sket en fejl med din besked.

Måske har du glemt at udfylde e-mail, som er obligatorisk?

Internettet fortsætter med at vokse og er blevet standarden for hvor virksomheder og enkeltpersoner søger efter varer, tjenester eller information.For virksomheder, der ønsker at få den konkurrencemæssige fordel, præsenterer en flersproget hjemmeside et af de mest effektive midler til at udvide en kundebase og sikre større salgsmængder.Den flersprogede hjemmeside vil fortsat blive en nødvendighed for virksomheder og organisationer, efterhånden som internationaliseringens proces udfolder sig.Her er 10 gode grunde til, at du har brug for et oversat websted i dag snarere end i morgen: # 1 Kom ud over de danske brugereResultater af forskning udført af Nielsen-Netratings i marts 2005 beskrev udenlandske internetmarkeder som "lavt hængende frugt", dvs. hvis du har vilje og fremsyn, er der enorme indtægter, der kan findes for relativt lidt indsats. Resultaterne viste, at internettet i de traditionelle stærke bedrifter i USA, Tyskland, Storbritannien og Sverige er fladt. På den anden side ser lande som Frankrig, Hongkong, Italien og Japan en betydelig vækst i internetforbruget.De nemmeste muligheder er i lande, hvor internetforbrugsmønstre og brugerrelaterede forhold er mindre etablerede. Hvis du erhververpå markeder, der i øjeblikket er i deres vækstfaser, vil det føre til en loyal brugerbase, som i fremtiden vil betale sig voldsomt.# 2 Billigt Marketing værktøjAt have evnen til at kommunikere med et helt nyt internationalt publikum på deres eget sprog vil utvivlsomt give resultater, ikke kun i økonomisk forstand, men også i form af markedsføring og skabelse af bevidsthed om dit brand, service eller produkt.En flersproget hjemmeside i det store planlægning af ting er nok en af ​​de mest omkostningseffektive måder at markedsføre dit firma på, fange nye brugere, bygge relationer med nye kunder og give dit brand et internationalt perspektiv.# 3 Nye kunderI sidste ende hvad en flersproget hjemmeside bringer dig, er nye kunder. Ved at få dit websted tilgængeligt for potentielt tusindvis af mennesker, viser du dit firma over hele kloden. For ikke-dansktalende brugere, der søger efter dit produkt eller din service, fanger du automatisk deres opmærksomhed.# 4 SalgMed hvert sprog tilføjet til et websted er der mulighed for en stigning på mellem 100% i salget. Selvom en flersproget hjemmeside er oversat til et par af de største verdenssprog, dvs. spansk, fransk, tysk og italiensk, er der muligvis en 400% stigning i salget. Der er få andre måder at få en sådan stigning på for en lille investering.# 5 "Kunden har altid ret"En flersproget hjemmeside demonstrerer, at du tænker på kunden. Den lille ekstra indsats viser, at du har tænkt på og nusset nok om dem til at tilbyde hjemmesiden på deres sprog. Som med alt andet i erhvervslivet, hvis kunden tror du vil pleje dem, vil de gerne gøre forretninger med dig.# 6 TillidFor mange kulturer er der et spørgsmål om tillid når det kommer til at købe over internettet, især hvis de føler, at det er på et sprog, de ikke er hjemme i. At tilbyde dem et sprogalternativ giver kunderne mulighed for at føle sig trygge i det faktum, at de ved det hvad de køber, hvordan og hvem fra.# 7 Kulturelt følsomEn flersproget hjemmeside, hvis den er designet korrekt, overvinder mulige kulturelle barrierer ved at give adgang til et modersmål. Dette sætter automatisk brugeren i en 'kulturel komfortzone' på grund af at de er i stand til at navigere, forstå og interagere med hjemmesiden.# 8 Slå dine konkurrenterFor at få den konkurrencemæssige fordel i dagens erhvervsliv skal du tænke ud af boksen. Mange virksomheder forsøger at differentiere sig fra deres konkurrenter. Kig på dine konkurrenter - hvis de har flersprogede hjemmesider, hvorfor gør du det da ikke? Hvis de ikke gør det, så hvorfor ikke lede markedspladsen og etablere dit firma eller mærke i udlandet, før de gør det.# 9 Viser internationalt formatImage er alt. En flersproget hjemmeside viser at du tænker, arbejder og handler internationalt.# 10 søgemaskinerSøgemaskiner fører folk til dit websted. I lande som Kina, Japan og Frankrig er Google, Yahoo og MSN ikke standard søgemaskiner. Nationale søgemaskiner vokser frem, og de er succesfulde fordi de arbejder på modersmål og er fokuseret på deres brugeres vaner og behov. Sådanne søgemaskiner er en nøgle til at banke på disse markeder, og medmindre de har adgang til et bestemt sprog gennem din flersprogede hjemmeside, vil du ikke blive fundet.Derudover udvikler mange af de vigtigste søgemaskiner, især Google, muligheden for at køre søgninger på fremmedsprog. At have sider på dit websted tilgængelige på disse sprog sikrer maksimalt potentiale for, at dit websted bliver hentet i søgninger. KonklusionErhvervslivet er udsat for løbende skift og ændringer. På nuværende tidspunkt er den flersprogede hjemmeside stadig i sine tidlige stadier, hvor de helt store multinationale virksomheder bruger dem til at sikre et internationalt fodfæste. Imidlertid vil trickle down effekten naturligt forekomme, og den flersprogede hjemmeside vil blive en del af en internet tilstedeværelse. Om folk vælger at investere nu eller senere, er det eneste valg, de har.

Tusind tak for din mail.

Jeg vender tilbage hurtigst muligt.

Mvh.
Pætur Joensen

Top-notch

Dette får du for 10.000,-

Ubegrænset antal undersider
en kontaktformular
en præsentation / slider
+ 4 udvidelser
  • Galleri/Portefølje
  • Sociale knapper
  • Google Translate på dine artikler
  • Event Registration
  • Salg/booking
  • -- Der er flere muligheder, jeg ikke har listet. Spørg...


    Navn:*
    Telefonnummer:
    E-mail:*
    Hjemmeside
    (hvis relevant)

    Besked:
    Tilkøb: